Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Komiksy i książki obrazkowe
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
Placówka
Wypożyczalnia główna
(3)
Oddział Dziecięcy
(1)
Autor
Black P. J. (1930- )
(1)
Bujniewicz Natalia
(1)
Dutkiewicz Joanna
(1)
Hadyna Stanisław (1919-1999)
(1)
Hattie John (1950- )
(1)
Janowska Zofia (edukacja)
(1)
Marzano Robert J
(1)
Pater Magdalena
(1)
Przybylski Jacek
(1)
Tkaczyk Witold (1962- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Młodzież
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Nauczanie
(2)
Hadyna, Stanisław (1919-1999)
(1)
Hymn Polski
(1)
Legiony Polskie (1797-1801)
(1)
Nauczyciele
(1)
Oceny szkolne
(1)
Uczenie się
(1)
Wybicki, Józef (1747-1822)
(1)
Żołnierze
(1)
Temat: dzieło
Droga do hymnu
(1)
Temat: czas
1701-1800
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Komiks historyczny
(1)
Poradniki
(1)
Poradniki dla nauczycieli
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Biblioteka Szkoły Uczącej Się)
Bibliogr. Indeksy.
Opracowanie prof. Hattiego to pozycja, której nie wolno przegapić nikomu, kto chciałby otrzymać uzasadnioną naukowo odpowiedź na pytanie: „W jaki sposób możemy poprawić osiągnięcia w szkole?”. Książka stanowi syntezę wyników ponad 900 badań obejmujących miliony uczniów i jest największym jak dotąd opracowaniem obserwacji, co faktycznie wpływa na uczenie się, skierowanym do dyrektorów, nauczycieli i szkolnych liderów. Łączy szeroko zakrojony projekt badawczy dotyczący strategii nauczania z praktycznym ich zastosowaniem podczas zajęć. Dokładnie omawia wiele aspektów uczenia się, m.in. informację zwrotną, zawiera listy kontrolne i ćwiczenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37.091 [lok. Główna - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Akademii Szkoły Uczącej Się)
Bibliogr.
"Jak oceniać, aby uczyć?" (ang. Assessment for Learning. Putting it into practice) pod redakcją Paula Blacka, to publikacja prezentująca nowy nurt w nauczaniu, nastawiony na to, w jaki sposób pomóc uczniowi uczyć się. Badania nad skutecznością „oceniania kształtującego” są prowadzone w różnych regionach świata. Paul Black i Dylan Wiliams są najszerzej cytowanymi autorytetami w tej dziedzinie. Pomysł zaproponowany przez angielskich badaczy, sprawdzony w praktyce, może zmienić szkołę. I choć pozornie dotyczy tylko oceniania, to dociera do samej istoty edukacji. Nauczyciel nie tyle wystawia stopnie, ile ocenia prace uczniów, wskazując, co uczeń zrobił dobrze, dokąd doszedł, co musi uzupełnić lub poprawić i w jakim kierunku iść dalej. Dzięki książce można dowiedzieć się, jakie to trudne i dać się przekonać, ze jednak możliwe i skuteczne. Polskie wydanie książki ilustrowane jest przykładami z projektu pilotażowego zrealizowanego w szkołach uczestniczących w prowadzonym przez CEO programie Szkoła ucząca się.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37.091 [lok. Główna - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Akademii Szkoły Uczącej Się)
Temat
Gatunek
Bibliogr. s. 198-221.
Pierwsze polskie wydanie! Książka Marzano, należąca do kanonu pedagogiki, to podstawowa lektura dotycząca strategii i form pracy z uczniami. Wybitny amerykański autor próbuje ustalić, co o skutecznym nauczaniu mówią najnowsze badania i przełożyć tę wiedzę na praktyczne wskazówki dla nauczycieli. Jak określić i przedstawić cele edukacyjne, śledzić postępy uczniów oraz świętować ich sukcesy? Jak pomóc uczniom w skutecznym wykorzystywaniu wiedzy? Jak zaangażować uczniów? Takie przykładowe pytania powinni sobie stale zadawać nauczyciele na początku roku szkolnego, każdego działu nauczania i właściwie każdej lekcji. Wskazówki zilustrowane są konkretnymi przykładami „prosto z klasy”.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37.091 [lok. Główna - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Historia spotkania Józefa Wybickiego i gen. Jana Henryka Dąbrowskiego w Reggio we Włoszech latem 1797 roku, które zaowocowało napisaniem przez tego pierwszego słów ,,Mazurka Dąbrowskiego”.
Utwór stał się początkowo pieśnią utworzonych przez gen. Dąbrowskiego we Włoszech Legionów Polskich, a od roku 1927 jest hymnem Rzeczpospolitej Polskiej.
Materiały dodatkowe wewnątrz: Faksymile tekstu ,,Mazurka Dąbrowskiego”, portrety z epoki głównych bohaterów komiksu oraz ilustracje barwne związane z tematyką powstania pieśni – karty pocztowe (ze zbiorów Muzeum Hymnu Narodowego w Będominie), tekst historyczny opisujący tło wydarzeń towarzyszących powstaniu hymnu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział Dziecięcy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Kom (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej